ما در جامعه خودمان دو دسته زن (ناموس) داریم.


دسته اول↓

زنانی که در اوج امنیت می جنگند برای برداشتن تکه ای پارچه از سرشان!


و دسته دوم↓


زنانی که  زیر بمباران می گردند به دنبال همان یک تکه پارچه برای حفاظت از شرافتشان!

*فهم کدامشان بالاتر است ؟*

🔳🔳🔳

 ⛈آیت الله جوادی آملی

 میفرمایند:

        👇👇👇

🌟 حرمت زن 🌟

✨ نه اختصاص به خود زن دارد ، نه مال شوهر و نه ویژه برادران و فرزندانش می باشد.

*⛔️ همه ی اینها اگر رضایت بدهند، قرآن راضی نخواهد بود.

✅ چون حرمت زن و حیثیت زن به عنوان حق الله مطرح است.

✅ حجاب زن حقی است الهی ٬ عصمت زن"حق الله" است٬ زن به عنوان امین حق الله از نظر قرآن مطرح است.

⛔️ زن باید این مسئله را درک کند که حجاب او تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم.

⛔️ حجاب زن مربوط به مرد نیست تا مرد بگوید من راضیم .

⛔️ حجاب زن مال خانواده نیست تا اعضای خانواده رضایت دهند .

*✅ حجاب زن حقی الهی است.*


🌿🌹🌿🌹🔮🔮🌹🌿🌹🌿


دختران و زنان ایرانی ، عزت همه غیرتمندان هستند.

چه مسلمان و چه غیر مسلمان.

*مادر و خواهر من ، بدان که↓*

اگر همسر و پدر و برادرت ، قدر تو را می دانستند هیچگاه نمی گذاشتند دیگران مرواریدشان را ، که تو هستی ببینند و لذت ذهنی ببرند.

 

از ما گفتن بود برای شما بزرگواران.

دوباره نگید آیا مشکل مملکت فقط حجاب است. بله مشکلات زیاده.

اما از دست دادن تو یعنی از دست رفتن یک نسل.